Veelgestelde vragen

 

 

Meer vragen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Power Oil rijdt dagelijks het hele land door om orders van haar klanten franco en in goede orde af te leveren. Indien u wilt weten wanneer wij weer bij u in de buurt zijn klikt u onderin de home-page op het kopje “route”. Hier wordt aangegeven wanneer we weer bij u langs komen.

Ik kan het gewenste product niet bestellen. Is deze niet op voorraad?

Wij streven er naar dat alle producten op voorraad zijn. Toch wil het nog wel is voorkomen dat de zogenaamde “online-voorraad” op 0 staat. Dit heeft als resultaat dat een product niet besteld kan worden. Wij raden u aan in dit geval telefonisch contact met ons op te nemen.

Ik heb mijn producten met spoed nodig. Kunnen jullie mij deze met spoed leveren?

24uurs-zendingen zijn geen probleem bij Power Oil indien de order voor 10:00uur is aangemeld. Neemt u hiervoor telefonisch contact met ons op via 0570-662725 of stuur een e-mail naar info@poweroil.nl. Wij horen graag van u!

Wat is mijn startorderbedrag?

Indien de producten op route geleverd kunnen worden, is er geen startbedrag. Bij spoedzendingen werkt Power Oil wel met een startbedrag. Het startbedrag is bij spoedzending moeilijk te bepalen, omdat ieder product anders is. We vragen u in dit geval vriendelijk telefonisch contact met ons op te nemen.

Welke olie heeft mijn klant nodig voor zijn auto?

Het is altijd lastig om de klant advies te geven over welke olie zij/hij nodig is voor zijn auto. Er zijn immers veel verschillende motoren. Ook om conflicten met de klant en in het ergste geval rechtszaken te voorkomen, raden wij u aan om alleen advies te geven. Meer info over de olie zelf kunt u lezen op de pagina waar u olie kunt kopen. Klik hiervoor op de button van de gewenste olie. Er zal hierna een scherm openen met daarin info over het olie type.

Eén van de ontvangen producten is defect of beschadigd. Wat nu?

Wij vragen u vriendelijk zo spoedig mogelijk (binnen 2 werkdagen na levering) contact met ons op te nemen. Indien de producten nog gewoon in verpakking zitten, kunnen wij ze in de meeste gevallen gewoon voor u omruilen. Schade kunt u zowel telefonisch (0570-662725) als per e-mail (info@poweroil.nl) aanmelden.

Ik ben bijna door mijn kassarollen/Gulf-zegels heen, maar jullie komen over 3 weken pas weer. Kunnen jullie deze opsturen?

Gulf-zegels, kassarollen en dergelijke, worden 1x per 4 weken op route uitgeleverd. Extra zendingen zijn helaas niet mogelijk.

Ik heb een product nodig die niet in jullie assortiment wordt aangeboden. Kunnen jullie mij hier van voorzien?

Het assortiment van Power Oil is uiterst zorgvuldig aangevuld met producten. Wij vinden het van groot belang dat wij u producten aanbieden welke ook bij u goed lopen. Ieder seizoen kijken wij, daarom welke producten bij u het meest zijn verkocht en waar u om heeft gevraagd. Mocht u het gewenste product niet kunnen vinden geeft u dit gerust bij ons aan. Wij zullen dan uitzoeken of wij u een interessant voorstel kunnen doen en nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op!

Een product wat ik besteld heb, is niet leverbaar. Wanneer kan ik deze verwachten?

Backorders worden altijd nageleverd indien de klant hier mee instemt. Samen met de klant wordt er gekeken of het product op route geleverd kan worden of wordt nagezonden. Zegels, kassarollen en andere soortgelijke producten worden alleen op route nageleverd.

Wat zijn de openingstijden van Power Oil?

De medewerkers van Power Oil zijn voor u telefonisch en per e-mail beschikbaar van 08:30 – 17:30uur (ma t/m vr).
Indien zich een dringende kwestie voor doet, raden wij u aan altijd telefonisch (0570-66272725) contact met ons op te nemen.

Power Oil
0570 - 66 27 25 Klantenservice